Obecná ustanovení
Tyto obchodní podmínky platí
pro nákup v internetovém obchodě www.fps.cz/plus
Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti
prodávajícího, kterým je Radomír Hrbáč, IČO 26813742 se sídlem 28.října 168 Ostrava-Mariánské hory. PSČ 70901 a kupujícího.
Společnost prodávajícího je zapsaná v obchodním rejstříku pod spisovou
značkou xxxxx vedenou u Krajského soudu v Ostravě. Veškeré smluvní
vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li
smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními
podmínkami občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně
spotřebitele (č. 634/1992 Sb.).
Informace o uzavřené smlouvě a obchodních podmínkách
Uzavřením
kupní smlouvy kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními
podmínkami a reklamačním řádem a že s nimi souhlasí. Na tyto obchodní
podmínky a reklamační řád je kupující dostatečným způsobem před vlastním
uskutečněním objednávky upozorněn a má možnost se s nimi seznámit. Tyto
obchodní podmínky a reklamační řád tvoří nedílnou součást uzavřené
smlouvy.
Smlouva je uzavírána v českém jazyce. Uzavřená smlouva je
prodávajícím archivována za účelem jejího úspěšného splnění a není
přístupná třetím stranám. Informace o jednotlivých technických krocích
vedoucí k uzavření smlouvy jsou patrné z procesu objednávání v našem
internetovém obchodě a kupující má možnost před vlastním odesláním
objednávky ji zkontrolovat a případně opravit. Tyto obchodní podmínky,
stejně jako reklamační řád, jsou zobrazeny na webových stránkách našeho
internetového obchodu a je tak umožněna jejich archivace a reprodukce
kupujícím.
Objednávka
Možnosti podání objednávky:
• využitím
on-line formuláře na stránkách internetového obchodu v nákupním košíku
• telefonicky
- naši pracovníci jsou Vám k dispozici na telefonním čísle 608 210
211od 9.00 do 17.00 hod.
• e-mailem - objednávku můžete poslat na
e-mailovou adresu levne-oleje@email.cz
Náležitosti objednávky
U on-line objednávky je
nutné vyplnit označena políčka:
• dodací jméno a příjmení, dodací
adresa
• telefonické spojení, nutné pro případné změny typu zboží
• kód,
množství a cena zboží dle ceníku
• případné doplňující údaje
Po
odeslání objednávky a jejím následném zpracování bude kupujícímu
e-mailem odesláno potvrzení o jejím přijetí. V případě, že v tomto
potvrzení naleznete nějaké nesrovnalosti neprodleně kontaktujte
prodávajícího (viz. kontakt).
Objednávka a uzavření kupní smlouvy
Veškeré
podané objednávky některým z výše uvedených způsobů jsou závazné.
Podmínkou
platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem
předepsaných údajů a náležitostí a její následná aktivace.
Vlastnické
právo na objednané zboží přechází na kupujícího, pod podmínkou
zaplacení kupní ceny, jeho převzetím. Zboží je až do zaplacení majetkem
prodávajícího.
Náklady na objednávku odpovídají běžným
telekomunikačním poplatkům.
Objednávka je návrhem kupní smlouvy.
Kupní smlouva vzniká v okamžiku převzetí objednaného zboží kupujícím.
Místem
dodání zboží je adresa uvedená kupujícím při vytváření objednávky.
Pokud kupující uvede, že chce zboží převzít osobně na pobočce, tak
místem dodání je adresa pobočky (viz kontakt)
Vyplněním
registračního, či závazné objednávky v rámci internetového obchodu www.levne-oleje.eu kupující dává
prodávajícímu souhlas ke shromažďování a archivování osobních údajů o
kupujícím a jeho nákupech.
Ochrana osobních údajů
Osobní údaje (zejména
jméno, příjmení a adresa) zákazníků jsou uchovávány v souladu s platnými
zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č.
101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Veškeré údaje
získané od zákazníků jsou užívány výhradně pro vnitřní potřebu obchodu a
nikdy nebudou poskytovány třetím osobám. Výjimku představují externí
dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním
rozsahu, které jsou nutné pro bezproblémové doručení zboží. Osobní údaje
zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Data jsou uchovávána a
nejsou sdílena s aplikacemi třetích osob. Zákazník má právo přístupu ke
svým osobním údajům a právo na jejich opravu včetně dalších zákonných
práv k těmto údajům.
Kupující má právo na vymazání svých osobních
údajů z databáze, požádá-li o to písemnou formou. Prodávající se tímto
zavazuje nejpozději do 3 dnů od doručení písemné žádosti veškeré údaje o
kupujícím z databáze vymazat.
Práva a povinnosti prodávajícího
Prodávající má
povinnost vyřídit závaznou objednávku, odeslat objednané zboží a dodat
na uvedenou adresu kupujícího. Při převzetí zásilky od přepravce, obdrží
kupující se zbožím i daňový doklad a dodací (záruční) list. Vyplněný
záruční list výrobce (pokud jej zboží obsahuje) je přiložen u zboží.
Prodávající
má povinnost vymazat registrovaného kupujícího z databáze v případě, že
o to písemně požádá.
Prodávající má právo odmítnout objednávku,
pokud kupující opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit
kupní cenu.
Prodávající si vyhrazuje právo zrušit
objednávku nebo její část v těchto případech:
• zboží se již
nevyrábí nebo nedodává
• změnila se výrazným způsobem prodejní cena
V případě, že tato situace nastane, prodávající se zavazuje, že
neprodleně (e-mailem nebo telefonicky) kontaktuje kupujícího a domluví
se na dalším postupu (náhrada objednaného zboží jiným, zrušení
objednávky, apod.).
Práva a povinnosti kupujícího
Kupující je povinen
uvést správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané
zboží zasláno.
Kupující je povinen odebrat objednané zboží a
zaplatit celkovou cenu. S celkovou cenou je kupující srozuměn při
vyplňování objednávky ještě před jejím závazným potvrzením.
Zvýší-li
se cena zboží oproti původní prodejní ceně, má kupující, který je
spotřebitelem, právo od smlouvy odstoupit bez jakýchkoliv úhrad.
Spotřebitel
má právo zrušit odeslanou objednávku nebo odstoupit od kupní smlouvy do
14-ti dnů od převzetí zboží dle platného § 53, odst. 7 Občanského
zákoníku.
Pokud se tak rozhodne, musí projev vůle o odstoupení
od smlouvy doručit prodávajícímu nejpozději do 14. dne od převzetí věci.
Doporučujeme tak učinit nejlépe písemnou formou, která zajišťuje
zejména prokazatelnost učiněného právního úkonu, kterým se smlouva ruší.
Spotřebitel
je povinen odevzdat prodávajícímu nepoškozené zboží, bez známek užívání
nebo opotřebení, pokud možno v původním obalu a s veškerým
příslušenstvím zpět. Po obdržení vráceného zboží prodávající kupujícímu
vrátí zpět odpovídající částku předem dohodnutým způsobem a to
nejpozději do 30 dnů od účinnosti projevu vůle kupujícího (od doruční
odstoupení od smlouvy).
Při nesplnění uvedených podmínek může
prodávající vůči spotřebiteli uplatnit kompenzaci za snížení hodnoty
vraceného zboží. V případě nedodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy je
takové odstoupení od smlouvy neplatné a spotřebiteli tím nevznikají
žádná práva na vrácení zboží.
Po obdržení vráceného zboží vrátí
prodávající zákazníkovi zpět odpovídající částku sníženou o transakční
náklady (zejména poštovné, balné, dobírečné, aj.) předem dohodnutým
způsobem. Maximální výše transakčních nákladů může činit v případě
prodeje v České republice 300 Kč, v případě prodeje do zahraničí mohou
transakční náklady být i vyšší.
Spotřebitel nemůže odstoupit od kupní smlouvy v těchto
případech:
• na poskytování služeb, jestliže s jejich
plněním bylo se souhlasem kupujícího započato před uplynutím lhůty 14
dnů od převzetí plnění
• na dodávku zboží nebo služeb, jejichž cena
závisí na výchylkách finančního trhu nezávisle na vůli prodávajícího
• na
dodávku zboží upraveného podle přání kupujícího, jakož i zboží, které
podléhá rychlé zkáze, opotřebení nebo zastarání
• na dodávku audio a
video nahrávek a počítačových programů, porušil-li kupující jejich
originální obal
Při převzetí zásilky je kupujícímu, který je spotřebitelem,
doporučeno překontrolovat stav zásilky (počet balíků, neporušenost
pásky, poškození krabice, apod.) a odmítnout převzetí neúplné nebo
poškozené zásilky. Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno bez
zbytečného odkladu telefonicky oznámit prodávajícímu. Dále doporučujeme
sepsat s dopravcem zápis o škodě a tento zaslat faxem nebo e-mailem
prodávajícímu. Pokud doporučené kroky spotřebitel při dodání vadné
zásilky učiní, výrazně tak přispěje k rychlému řešení reklamace dodaného
zboží a jeho nového dodání. V opačném případě se může spotřebitel
vystavit situaci, kdy mu prodávající prokáže, že zboží bylo dodáno v
pořádku - tedy nepoškozené, tím ovšem nemůže být jakkoli omezeno právo
spotřebitele uplatnit svá práva plynoucí z příslušné kupní smlouvy.
Pro
kupujícího, který není spotřebitelem, platí povinnost překontrolovat
stav zásilky dle výše uvedeného postupu. V případě převzetí zásilky od
dopravce nemá tento kupující žádné nároky na pozdější reklamace
poškozené zásilky vůči prodávajícímu. Převzetím zásilky je další
reklamace ohledně poškození a neúplnosti zásilky řešena pouze s
dopravcem.
Platební podmínky
V současné době můžete platit v
internetovém obchodě těmito způsoby:
• dobírkou - při převzetí
dobírky, kdy si zboží necháte dovézt přepravní službou
• hotově -
tento způsob platby může být zvolen pouze v případě přání zákazníka
převzít zboží na pobočce prodejny
Dopravní podmínky
1. | Filtr na odstranění vodního kamene, železa |
2. | Pračkový filtr |
3. | Sprchový filtr |
4. | FP3 |
5. | Osmóza průmyslová |
Email. | infolinka@fps.cz |
Tel. | 605 208 055 |